czwartek, 17 kwietnia 2014

Przykazanie 8

"Nie mów fałszywego świadectwa przeciw bliźniemu swemu"
Nikodem: Tia, bo wiesz ja jestem obrońcą Pepe. Wiesz Babcia Ewa mówi, że Pepe zerwał dziś tą firankę w Twoim pokoju. Ale nie martw się, ja wiem, że on tego nie zrobił i go przed nią bronię.
Tia: Rozumiem, a wiesz jak nazywa się tę osobę, która oskarża?
N: Wiem, Prokurator!Tia, a sędzia co robi?
T: Rozsądza spór.
N: Aha.
_____________________________
T: Nikoś, Pepe Cię pilnował jak się kąpałeś?
N: eeee, nie!
T: Dlaczego?
N: Bo po pierwsze nie kąpałem się tylko babcia robiła mi prysznic. A po drugie, Babcia zamknęła mu drzwi, bo wiesz Babcia Ewa tak pinkoli, że Pepe odgryzie mi pimpoka.
Rano, Alma zerwała firankę, przechodząc niechcący przydepnęła ją.
Babciu Ewo, nie mów fałszywego świadectwa przeciw Pepe!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz